عقرب 15, 1402 17:18 Asia/Kabul
  • حزب‌الله: به وظیفه دفاع از فلسطین عمل می‌کنیم
    حزب‌الله: به وظیفه دفاع از فلسطین عمل می‌کنیم

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: به وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی خود بر اساس منافع ملی برای دفاع از کشور و یاری ملت فلسطین عمل می کنیم.

به گزارش رادیو دری، شیخ "علی دعموش" نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تهدیدهای دشمن صهیونیستی  و واکنش های دیگران تاثیری در انجام وظیفه ما ندارد و هیچ زمانی به تهدیدها و سخنان دشمنان مقاومت  اهمیتی نداده ایم، زیرا ما به تکلیف خود و آنچه در میدان مبارزه و برای منافع ملی مفید است، عمل می کنیم.

دعموش عنوان کرد: تنها جبهه موجود در کنار غزه، جبهه ای است که مقاومت در لبنان، عراق و یمن باز کرده اند و این گروه ها برای حمایت و پشتیبانی از ساکنان مظلوم باریکه غزه مبارزه می کنند.

این مقام حزب الله گفت: مقاومت برای یاری کودکان غزه با دشمن صهیونیستی مقابله می کند وبا پایداری در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی تا پیروزی غزه می ایستد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان هم چنین گفت: آنچه در غزه در جریان است یک فاجعه بزرگ و حماسه و قهرمانی و مقابله با طرح آمریکایی – صهیونیستی است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) ضد مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌ها به ویژه مساجد و مراکز درمانی باریکه غزه را بمباران می کند.

شمار شهدای فلسطینی هم از هفتم اکتبر تاکنون به نه هزار و 770 نفر رسیده است که از این تعداد چهار هزار و 800 نفر کودک هستند.

 

کلیدواژه