عقرب 25, 1402 11:03 Asia/Kabul
  • شهادت بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان غزه 
    شهادت بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان غزه 

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه اعلام کرد، از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه ۲۰۲ نفر از کادر درمان این شهر به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش رادیو دری، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: ۳۶ نفر از نیروهای دفاع مدنی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمانی هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: ۲۵ بیمارستان و مرکز درمانی از ۳۵ مرکز درمانی که در غزه وجود دارد، به دلیل بمباران و کمبود سوخت تعطیل شدند.

براساس این گزارش، ۳ هزار و ۶۰۰ غیرنظامی از جمله هزار و ۷۵۰ کودک همچنان در زیر آوارهای بمباران رژیم صهیونیستی مفقود هستند.

رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت ضد فلسطینیان، حی الصبره در مرکز باریکه غزه را هدف حمله قرار داد که در نتیجه آن ۵۰ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

بمباران مکرر بیمارستان شفای غزه از سوی صهیونیست‌ها، قطع برق، ممانعت از سوخت رسانی و خروج پیکر شهدا از آن تنها گوشه‌ای از نسل کشی و نقض فاحش حقوق بشر در میان سکوت مدعیان آن است؛ تراژدی که پیشتر در بیمارستان‌های دیگر غزه همچون المعمدانی نیز به نمایش درآمد.

شمار شهدای فلسطینی در حملات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی به غزه به مرز ۱۲ هزار نفر و شمار زخمی ها نیز به بیش از 29 هزارنفر رسیده است.

مدیر بیمارستان الشفاء در غزه: صهیونیست‌ها خط لوله اصلی آب بیمارستان را منفجر کردند

کلیدواژه