قوس 25, 1402 15:56 Asia/Kabul
  • هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست در «الشجاعیه» غزه
    هلاکت ۲۰ نظامی صهیونیست در «الشجاعیه» غزه

رژیم صهیونیستی اذعان کرد در هفته گذشته ۲۰ نظامی خود را درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه از دست داده است.

به گزارش رادیو دری، دنیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبردهای سنگین میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان این رژیم در غزه، به دشواری‌های نبرد در این باریکه ادغان کرد.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از هاگاری اعلام کرد 20 نظامی این رژیم تنها در مدت یک هفته اخیر در منطقه الشجاعیه غزه کشته شده اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود: اهداف ما برای نابودی حماس و آزادسازی گروگان‌ها ثابت است و انتخاب دیگری نداریم.

این ادعاها در حالی است که نیروهای مقاومت فلسطین از جمله حماس با گذشت هفتاد و یک روز از جنگ همچنان آمادگی رزمی خود را حفظ کرده‌اند و به موشک‌باران شهرهای اشغالی ادامه می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند که به نظر می رسد این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان و ترس از واکنش‌ها در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی است.

شمار نظامیانی که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون به هلاکت رسیدن آنها را تأیید کرده به ۴۴۵ نفر افزایش یافته است.

بیش از ۱۲۰ نفر از این تلفات مربوط به درگیری‌های زمینی در غزه بوده است.

کابوس شبانه سران رژیم صهیونیستی!

کلیدواژه