حمل 30, 1403 08:39 Asia/Kabul
  • عمار حکیم: ایران با شکستن دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی، قدرتش را اثبات کرد
    عمار حکیم: ایران با شکستن دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی، قدرتش را اثبات کرد

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت که پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، قدرت ایران را ثابت کرد.

به گزارش رادیو دری، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق روز چهارشنبه در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه (منطقه کردستان عراق) گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت حق خود در پاسخ بود، تشدید تنش و گسترش دامنه درگیری نبود.

عمار حکیم: ایران با شکستن دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی، قدرتش را اثبات کرد

 

حکیم در این نشست تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران در شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی را با وجود همکاری بسیاری از کشورها با آن، ثابت می کند.

حکیم با بیان اینکه عراق موضع پیشگامی در یاری ملت فلسطین و همبستگی با فلسطین دارد، عنوان کرد: موضع دولتی و سیاسی رسمی با استفاده از اراضی عراق برای انجام عملیات نظامی موافق نیست و ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم، جنگ در باریکه غزه را متوقف و مصوبه شورای امنیت برای توقف جنگ و وارد کردن کمک‌ها را اجرا کند.

حکیم  به موضوع ضرورت خروج نیروهای خارجی به طور مشخص آمریکا از این کشور نیز اشاره کرد و گفت: باید ماموریت ائتلاف بین‌المللی با گفت‌وگو با طرف‌های بین‌المللی و با تفاهم پایان یابد.

رئیسی: عملیات وعده صادق اقدامی محدود و تنبیهی ضد صهیونیست‌ها بود

کلیدواژه