جوزا 03, 1403 08:46 Asia/Kabul
  • انصارالله یمن: شهید رئیسی تا آخرین روزهای عمرش از فلسطین دفاع کرد
    انصارالله یمن: شهید رئیسی تا آخرین روزهای عمرش از فلسطین دفاع کرد

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری ایکس خود نوشت: شهید سید ابراهیم رئیسی تا آخرین روز های عمرش از فلسطین دفاع کرد.

به گزارش رادیو دری؛ "محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری ایکس خود نوشت: با شرکت در مراسم  وداع با شهید "ابراهیم رئیسی" رئیس جمهوری ایران و همراهانش پیام تسلیت سران و مردم یمن را به رهبران و مردم بزرگوار جمهوری اسلامی ایران اعلام کردیم و فقدان چنین افرادی را که رفتنشان ضایعه‌ای بزرگ برای ملت‌های مسلمان است، عمیقا تسلیت گفتیم.

سخنگوی انصارلله یمن افزود: شهید سید ابراهیم رئیسی مایه افتخار و عزت بود و خدمات زیادی به ایران  و مساله فلسطین کرد و تا آخرین روزهای عمرش از مساله فلسطین حمایت و دفاع کرد.

بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه (19 مه 2024) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی، شمال غرب ایران، دچار سانحه هوایی شد و سقوط کرد و به همراه «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

صلاح الدین ربانی: حمایت از آرمان فلسطین برای آیت الله رئیسی اهمیت خاصی داشت

هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت

کلیدواژه