اسد 02, 1403 14:44 Asia/Kabul
  • واکنش آنروا به دستور رژیم صهیونستی برای تخلیه شهر خان یونس
    واکنش آنروا به دستور رژیم صهیونستی برای تخلیه شهر خان یونس

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) دستور ارتش رژیم صهیونیستی برای خروج غیرنظامیان از شهر خان یونس در جنوب غزه را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی -آنروا- در بیانیه‌ای اعلام کرد دستورات ارتش اسرائیل با عنوان خروج غیرنظامیان از شهر خان یونس در جنوب غزه که اوایل روز دوشنبه صادر شد به معنای رنج و آوارگی بیشتر برای جمعیت خسته باریکه غزه است.

آنروا در این بیانیه افزوده است: این اقدام اسرائیل بر زندگی حدود 400 هزار نفر در خان یونس تاثیر می‌گذارد و افرادی که مجبور به فرار شده‌اند جای امنی برای رفتن ندارند.

مرکز دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نیز اعلام کرد که خان یونس شاهد یکی از خونبارترین مقاطع جنایات و کشتار مردم غزه در عصر حاضر است به طوری که رژیم صهیونیستی در 12 ساعت گذشته، 85 فلسطینی را به شهادت رسانده و 200 نفر را که بیشتر آنها کودک و زن بودند، زخمی کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه عملیات زمینی جدیدی را در شرق خان یونس آغاز کرده است.

جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمارها از روز هفتم اکتبر 2023 تاکنون 39 هزار و شش شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و 89 هزار و 818 نفر نیز مجروح شده‌اند.

حملات سنگین رژیم صهیونیستی به خان یونس/ شهادت 16 فلسطینی

کلیدواژه