اسد 15, 1403 08:40 Asia/Kabul
  • هدف قرار گرفتن مقر فرماندهی اسرائیل از سوی حزب الله 
    هدف قرار گرفتن مقر فرماندهی اسرائیل از سوی حزب الله 

حزب الله لبنان با چند پهپاد مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی در پادگان "ایلیت" را هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، حزب الله لبنان در بیانیه اعلام کرد، مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم و استوار فلسطین در باریکه غزه و در پاسخ به حملات و ترورهای دشمن صهیونیستی در شهرک‌های البازوریه، دیرسریان و حوله در جنوب لبنان، با چند پهپاد مقر تازه تأسیس لشکر ۹۱ اسرائیل در پادگان "ایلیت" را هدف قرار دادند.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است، اماکن و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست هدف مستقیم قرار گرفته است که تعدادی از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیدند و یا مجروح شدند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند، گزارش اولیه حاکی از آن است که بر اثر "سقوط" پهپاد در شهرک "ایلیت هاشاحر" صدمات جدی وارد شده است.

پایگاه خبری "العهد" لبنان هم گزارش داد که در نتیجه حمله پهپادی به منطقه "اییلیت هاشاحر"، این منطقه دچار اتش سوزی شد و دو نظامی صهیونیست هم زخمی شدند.

با آغاز عملیات "طوفان الاقصی" توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

حمله حزب‌الله لبنان به یک مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی

کلیدواژه