اسد 21, 1403 08:40 Asia/Kabul
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی
    تداوم حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، چند پایگاه نظامی این رژیم را هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد، روز شنبه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه «رامیا» را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده‌اند که به نابودی این تجهیزات منجر شده است.

حزب الله لبنان همچنین از حمله توپخانه‌ای به پایگاه المالکیه و حمله راکتی به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «تل شعر» خبر داد و افزود که راکت مستقیما به هدف اصابت کرده است.

برخی منابع لبنانی نیز از حمله به پادگان «برانیت» در الجلیل غربی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های لبنانی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «طیر حرفا» در لبنان خبر دادند و این رژیم، شهرک «عیترون» در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد.

یک پهپاد رژیم صهیونیستی نیز با راکت «خربة سلم» و «مجدل سلم» در جنوب لبنان را هدف قرار داد و وزارت بهداشت نیز از زخمی شدن یک شهروند لبنانی در این حمله خبر داد.

توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین بخش‌هایی از شهرک اللبونه در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد و بنابر اعلام وزارت بهداشت لبنان در دومین حمله به شهرک مجدل سلم نیز یک شهروند و یک نیروی امدادی زخمی شدند.

 با آغاز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در 15میزان 1402، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین ضد اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامیان صهیونیست

کلیدواژه