اسد 28, 1403 18:18 Asia/Kabul
  • پهپاد تصویربرداری حزب الله لبنان تا فراز خانه نتانیاهو پرواز کرد
    پهپاد تصویربرداری حزب الله لبنان تا فراز خانه نتانیاهو پرواز کرد

پهپاد تصویربرداری حزب الله لبنان بر فراز اقامتگاه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و خانواده‌ او پرواز و بار دیگر ضعف و ناکارآمدی سامانه‌های پدافندی و راداری اسرائیل را آشکار کرد.

به گزارش رادیو دری؛ در حالی که حزب‌الله لبنان به تازگی با انتشار ویدیوی «عماد ۴» از تاسیسات نظامی زیرزمینی خود رونمایی کرده است، انتشار خبر پرواز پهپاد حزب الله بر فراز اقامتگاه نتانیاهو در شهرک قیصریه سرزمین های اشغالی (بین تل‌آویو و حیفا) با واکنش گسترده رسانه‌های صهیونیستی همراه شد.

بنابر اعلام پایگاه اینترنتی «اسرائیل هیوم»، رادار‌های مستقر روی یک کشتی جنگی ارتش اسرائیل در روز‌های اخیر از مشاهده یک پهپاد در ساحل منطقه قیصریه خبر دادند که در پی آن اعلام شد که این جسم پرنده، پهپاد تصویربرداری متعلق به حزب الله بوده است که به احتمال فراوان با هدف نزدیک شدن به محل اقامت بنیامین نتانیاهو و تصویربرداری از آن به این منطقه وارد شده است.

همزمان با مشاهده این پهپاد روی رادار‌ها و سامانه‌های پدافند هوایی ارتش اسرائیل، جنگنده‌های صهیونیستی بلافاصله گشت هوایی در این منطقه را آغاز کردند، اما از مشاهده و رهگیری پهپاد تصویربرداری حزب الله لبنان بازماندند.

همزمان دفتر نتانیاهو با تصدیق اصل این خبر مدعی شد علت این حادثه احتمالا هشدار غلط سامانه راداری ارتش اسرائیل بوده است.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرده است که در زمان این حادثه، نتانیاهو و خانواده اش در این منطقه سکونت نداشته‌اند.

این موضوع مشخص می کند که ادعای برخی رسانه‌های صهیونیستی در روز‌های گذشته درباره انتقال نخست وزیر اسرائیل و خانواده‌اش به مکانی نامعلوم و امن، از ترس واکنش ایران و حزب الله به ترور شهید اسماعیل هنیه و فؤاد شکر صحت دارد.

این در حالی است که در ماه جوزا نیز انتشار ویدئوی مقاومت اسلامی لبنان از پرواز پهپاد شناسایی حزب الله بر فراز سرزمین های اشغالی به شدت صهیونیست‌ها و محافل نظامی و امنیتی آنها را دچار بهت و وحشت کرد.

وحشت محافل صهیونیستی از شاهکار پهپادی حزب‌الله لبنان

عماد ۴؛ رونمایی از تاسیسات نظامی حیرت‌انگیز حزب‌الله لبنان در دل کوه

کلیدواژه