سنبله 15, 1403 20:07 Asia/Kabul
  • انتقاد تند رهبر انصارالله یمن از کشورهای عربی در ماجرای غزه
    انتقاد تند رهبر انصارالله یمن از کشورهای عربی در ماجرای غزه

رهبر انصارالله یمن عملکرد برخی کشورهای اسلامی را در قبال مسأله فلسطین و غزه به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش رادیو دری، سید بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی روز پنج‌شنبه خود با انتقاد شدید از عملکرد کشورهای عربی در قبال غزه و فلسطین گفت: رژیم‌های عربی حتی یک گلوله به نفع مردم فلسطین شلیک نکردند.

وی یادآور شد: برخی رژیم‌ها به خاطر همدستی و همکاری با دشمن صهیونیستی و دوستی با آن رسوا شده اند که بسیار ذلت‌بار است.

الحوثی گفت: 300 میلیون عرب، برادرانشان در فلسطین را می‌بینند که وحشیانه به قتل می‌رسند؛ بسیار تاسف بار است که امت ذلیل است و در برابر خطرات این ذلیل بودن کاری انجام نمی دهد.

وی افزود: اعراب شاهد قتل فلسطینیان، هتک حرمت آنان، سوزاندن قرآن، انهدام مساجد و گرسنگی میلیون‌ها فلسطینی هستند اما کاری نمی کنند؛ این ذلت و خواری به نفع دشمن است اما بدانید زوال دشمن صهیونیستی حتمی بوده و وعده الهی در قرآن کریم است.

حوثی گفت: مسیر موفقیت و رستگاری، جهاد در راه خداست لذا شاهدیم که رزمندگان در غزه 11 ماه است که با دلاورمردی و به رغم کمبود امکانات علیه دشمن صهیونیستی می جنگند، حتی تعداد اندکی از رزمندگان با شجاعت در برابر دشمن صهیونیستی در کرانه باختری ایستاده اند.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه وجدان انسانی را تکان داد و مسلمانان در غزه از حملات ددمنشانه و قتل عامی رنج می‌برند که حتی کشورهای غیراسلامی را به حرکت درآورده است.

بدرالدین الحوثی: شمار شهدای غزه برای جهان مدعی تمدن، ننگ است

کلیدواژه