سنبله 18, 1403 16:48 Asia/Kabul
  • نتانیاهو به قدرت ایران و محور مقاومت اعتراف کرد
    نتانیاهو به قدرت ایران و محور مقاومت اعتراف کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی در گذرگاه "الکرامه" در مرز اردن و فلسطین اشغالی و هلاکت سه صهیونیست، اعتراف کرد که محور مقاومت به رهبری ایران این رژیم را محاصره‌ کرده و آن را در آستانه جنگ داخلی قرار داده است.

به گزارش رادیو دری؛ «بنیامین نتانیاهو» روز یکشنبه پس از اجرای عملیات ضد صهیونیستی در گذرگاه "الکرامه"، رژیم اسرائیل را در محاصره محور مقاومت دانست و افزود: رژیم اسرائیل در محاصره محور مقاومت با محوریت ایران است.

نتانیاهو، همچنین، با اشاره به تشدید تنش‌ها بین سران رژیم اشغالگر و افزایش فشارها برای تسلیم در مقابل مقاومت و پذیرش آتش بس، با نادیده گرفتن شکست‌ در دستیابی به اهداف جنگ تجاوزکارانه ضد باریکه غزه، مدعی شد که کابینه او متعهد به دستیابی به اهداف جنگ یعنی از بین بردن حماس، بازگرداندن همه اسیران و اطمینان از تهدید نشدن دوباره از سوی باریکه غزه است.

یک راننده کامیون با ورود به گذرگاه "الکرامه" در مرز بین اردن و فلسطین اشغالی، به سمت ماموران امنیتی در این گذرگاه تیراندازی کرد و ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023 و اعلام جنگ رژیم اشغالگر ضد غزه، مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 1948 با مقاومت فلسطین در غزه اعلام همبستگی کردند.
درهمین حال و همزمان، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، مبارزان عراقی و سوری و دیگر مجاهدان در محور مقاومت نیز ضمن اعلام همبستگی با مقاومت فلسطین، بر اعمال فشار نظامی بر رژیم صهیونیستی تا پایان اشغال غزه و توقف جنگ تاکید کرده اند.

مقام صهیونیست: طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست اسرائیل بوده است

کلیدواژه