سنبله 19, 1403 10:08 Asia/Kabul
  • افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به سوریه
    افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مرکز این کشور به 14 نفر رسیده است.

به گزارش رادیو دری، دکتر فیصل حیدر مدیر بیمارستان ملی در مصیاف به خبرنگار سانا گفت: تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به چندین موضع در اطراف مصیاف در استان حماه به 14 شهید و 43 زخمی رسیده است که حال شش نفر از زخمی ها وخیم است.

پیش از این منابع خبری بامداد امروز دوشنبه گزارش داده بودند که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مرکز سوریه به پنج شهید و ۱۹ زخمی رسیده است.

در همین رابطه یک مقام نظامی سوریه به خبرگزاری سانا گفته بود که حوالی ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه یکشنبه شب دشمن اسرائیلی حمله‌ای از سمت شمال غرب لبنان انجام داد و مواضع نظامی را در منطقه مرکزی سوریه هدف گرفت که سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه با اهداف متخاصم مقابله کرد.

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد که بمباران رژیم صهیونیستی مرکز تحقیقات علمی و تاسیسات آزمایشگاهی دفاعی را در حومه شهر مصیاف هدف قرار داده است.

یادآور می شود رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان، حملات را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده است.

هواپیماهای ائتلاف آمریکایی هشت بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند

حمله رژیم صهیونیستی به شمال سوریه

کلیدواژه