میزان 01, 1403 08:57 Asia/Kabul
  • شهادت بیش از ۲۰ فلسطینی در بمباران مدرسه ای در غزه
    شهادت بیش از ۲۰ فلسطینی در بمباران مدرسه ای در غزه

در بمباران مدرسه‌ "الفلاح" شهر غزه از سوی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی دستکم ۲۱ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در باریکه غزه روز شنبه اعلام کرد، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه "الفلاح" در محله «الزیتون»، جنوب‌شرق شهر غزه، را بمباران کردند که تاکنون ۲۱ نفر به شهادت رسیدند و ۳۰ نفر هم زخمی شدند.

مدارس در باریکه غزه بیشتر محل اسکان آوارگان فلسطینی است و بنابر گزارش‌های رسیده، بیشتر شهدای این جنایت جدید رژیم صهیونیستی زنان و کودکان هستند.

رژیم نسل کش صهیونیستی تاکنون به هرگونه هشدار نهادهای بین المللی و حقوق بشری درباره هدف قرار ندادن بیمارستان‌ها، مدارس، ‌اماکن مذهبی و غیرنظامیان، بی اعتنا بوده است.

از سوی دیگر ارتش اشغالگر صهیونیستی چادر آوارگان فلسطینی را در منطقه شیخ ناصر در شهر خان یونس در جنوب باریکه غزه بمباران کرد که در این جنایت ۲ فلسطینی شهید و شماری هم زخمی شدند.

خبرنگار المیادین هم در گزارشی اعلام کرد، در شبانه روز گذشته ۵۰ فلسطینی در حملات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه  با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه  از 15 میزان 1402 تاکنون  ۴۱ هزار و ۳۹۱ نفر به شهادت رسیده‌اند.

 شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به باریکه غزه نیز از آغاز جنگ به ۹۵ هزار و ۷۶۰ نفر رسیده است.

شهادت بیش از دوصد فلسطینی در بمباران مدرسه الفاخوره در شمال نوار غزه

کلیدواژه