میزان 02, 1403 17:35 Asia/Kabul
  • حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به تاسیسات نفتی اسرائیل
    حملات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به تاسیسات نفتی اسرائیل

حزب الله لبنان با ده‌ها موشک تاسیسات نفتی رژیم صهیونیستی را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش رادیو دری، پهپادهای نیروهای مقاومت اسلامی لبنان پالایشگاه های نفت در شمال فلسطین اشغالی را با  ۴۰ فروند موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین مجتمع های صنعتی نظامی شرکت «رافائل» در منطقه «زوولون» در شمال شهر «حیفا » را با ده ها موشک هدف گرفت.

یک فروند موشک هم به یک کارخانه در مجموعه صنعتی «کدمات» رژیم صهیونیستی اصابت کرد و این کارخانه دچار آتش سوزی شد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین شهرک «الجلیل علیا» در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد و آژیرهای خطر در این شهرک ها به صدا درآمد.

شلیک ۲۵ فروند موشک از خاک لبنان به صدا درآمدن آژیرهای خطر در منطقه «صفد»، «پیریا»، «دوفیف»، «هعماکیم»، «سعسع»، «ایلانیا» و «چهارراه گولانی» در الجلیل سفلی را موجب شد.

یک منزل در شهرک صهیونیست نشین «گفعات افنی» نیز مورد اصابت موشک نیروهای مقاومت اسلامی لبنان قرار گرفت و دچار آتش سوزی شد.

مقاومت لبنان روز یکشنبه هم  به پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» در شمال سرزمین های اشغالی با موشک فادی ۱ و فادی ۲ حمله کرد.

حزب‌الله لبنان حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات، موشک باران  شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

کلیدواژه