شکایت فلسطین از رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی کیفری
(last modified 1395-10-22T18:33:07+00:00 )
جدی 22, 1395 23:03 Asia/Kabul
  • شکایت فلسطین از رژیم صهیونیستی  در دیوان بین المللی کیفری

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، شکایتی را به دیوان بین المللی کیفری علیه تصمیم رژیم صهیونیستی برای اخراج خانواده مجری عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری ، ارائه داده است.

به گزارش ایسنا ، وزارت خارجه فلسطین روز چهارشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، تصمیم رژیم صهیونیستی برای لغو اقامت 12 تن از اعضای خانواده "فادی القنبر"، مجری عملیات ضد صهیونیستی در قدس را با جدیت پیگیری می‌کند.

"یواو گالانت" عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خواهان تبعید خانواده شهید فادی قنبر به سوریه شده بود. 

شهید "فادی قنبر" از اسیران آزاد شده فلسطینی روز یکشنبه در عملیات ضد صهیونیستی با کامیون شماری از نظامیان صهیونیست را در قدس اشغالی زیر گرفت که به دنبال آن چهار نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۱۵ نفر به شدت زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است ، وزارت خارجه فلسطین این تصمیم و پیامدهای آن را با تمامی کشورها و نهادی ذی ربط سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی و در صدر آنها دیوان بین المللی کیفری دنبال می‌کند. 

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی "فادی قنبر"، تصمیم به تخریب منزل این شهید فلسطینی و ساخت شهرک صهیونیست نشین در آن محل، تحویل ندادن پیکر وی به خانواده‌اش و بازداشت حامیان این عملیات گرفته است.

 

کلیدواژه