جدی 27, 1395 22:54 Asia/Kabul
  • گروه های فلسطینی : برگزاری کنفراس پاریس ، اتلاف وقت بود

گروه های فلسطینی برگزاری کنفرانس پاریس درباره مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی را اتلاف وقت توصیف کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ "عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت، بازگشت به میز مذاکرات در سایه شرایط موجود و تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و واقعیت سیاسی که ملت با آن درگیر هستند، وقت تلف کردن است.

القانوع با یادآوری اینکه ملت فلسطین مسیر سازش و مذاکرات را طی دو دهه تجربه کرده و این مسیر هیچ دستاوردی نداشته است، افزود، در سایه امتناع رژیم صهیونیستی از اجرای همه توافق ها از جمله توافق اسلو، برگزاری چنین کنفرانس هایی بی نتیجه است.

"خضر حبیب" از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در اینباره اظهار کرد، چنین کنفرانس هایی، هیچ خدمتی به مساله فلسطین نمی کند و تنها در اختیار منافع و اهداف رژیم صهیونیستی است.

"کاید الغول" عضو دفتر سیاسی جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تصریح کرد، کنفرانس پاریس و امثال آن باعث نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین می شود و تنها دستاورد آن پایمان کردن هر چه بیشتر این حقوق است.

کنفرانس پاریس روز یکشنبه با هدف احیای روند سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی در پایتخت فرانسه برگزار شد که مانند کنفرانس های مشابه پیشین، نتیجه خاصی از آن حاصل نشد.