اسد 15, 1395 09:24 Asia/Kabul
  • "بشار اسد " رییس جمهوری سوریه در دیدار «علاء الدین بروجردی»

ریس جمهوری سوریه، حمایت برخی کشورها از تروریسم را عامل ناامنی و تروریسم در منطقه و جهان دانست .

"بشار اسد " رییس جمهوری سوریه روز پنج شنبه در دیدار «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در دمشق ، پیروزی های اردوی سوریه در مبارزه با تروریسم را عامل سربلندی مردم سوریه در مسیر مقاومت دانست و افزود ، حمایت از تروریسم باید قطع شود .

به گزارش العالم ،"بشار اسد" افزود، دستاوردهای اردوی سوریه و نیروهای هم پیمان در نبرد حلب در شمال سوریه با ترویستها ، تصویر آینده منطقه را به نفع محور مقاومت ترسیم می کند.

رییس جمهوری سوریه خاطرنشان کرد ، آینده منطقه توسط ملت هایی رقم خواهد خورد که دربرابر سیاست های کشورهای حامی تروریسم ایستاده و برای پاسداری از کشور خود و استقلال آن فداکاری می کنند.

"بشار اسد " با انتقاد از نقش مخرب عربستان و ترکیه در جریان بحران سوریه و حمایت این دو کشور از تروریستها گفت : اکنون تحولات در ترکیه و شکست های پیاپی عربستان در میادین منطقه ای اعم از عراق ، سوریه ، لبنان و یمن نشان داد که کشورهایی که بر خلاف منافع مردم منطقه گام بر می دارند ، همواره به بن بست رسیده اند .

"علاء الدین بروجردی "رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت ، پیروزی های سوریه ضد تررویستها نقش تعیین کننده ای در صلح و ثبات منطقه و جهان خواهد داشت.

بروجردی افزود ، موفقیت های اردوی سوریه در مبارزه با تروریسم نتیجه و ادامه پایداری و مقاومت ملت سوریه برای پاسداری از کشورخود دربرابر تروریست ها و حامیان آن هاست.

 

 

 

کلیدواژه