دلو 25, 1395 16:46 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی به دنبال اضافه کردن کرانه باختری به اراضی اشغالی

وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی گفت با تغییر دولت در آمریکا، باید هرچه سریع‌تر طرح اضافه کردن کرانه باختری رود اردن را به اراضی تحت حاکمیت اسرائیل اجرا کرد.

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ "زئیو الکین" Ze'ev Elkin وزیر محیط زیست و عضو تندرو کنست ( پارلمان ) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود اظهار کرد الحاق کرانه باختری به اراضی تحت سیطره اسرائیل امری مهم و اساسی در مذاکرات سیاسی است و این سیطره باید به طور تدریجی و مرحله‌ای انجام شود.

الکین همچنین درباره تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد این تشکیلات چندان دوام نمی‌آورد و پس از کنار رفتن "محمود عباس" از ریاست، تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت زوال و انحلال پیش خواهد رفت.

رژیم صهیونیستی در حالی به اقدامات سلطه جویانه‌اش در مناطق فلسطینی مشغول است که این رژیم به سبب کنوانسیون‌های بین المللی نظیر کنوانسیون ژنو از هر گونه دخل و تصرف در مناطق فلسطینی منع شده است .

رژیم صهیونیستی به انحاء مختلف نظیر اظهارات فریبکارانه و رفتارهای مزورانه درصدد است که ضمن سرپوش گذاشتن بر اشعالگری خود در مناطق مختلف فلسطین، زمینه پیشبرد سیاست‌های سلطه جویانه خود در سرزمین فلسطین را فراهم کند.

 

کلیدواژه