حوت 15, 1395 13:13 Asia/Kabul
  • بحران در ارتش رژیم صهیونیستی

تهدیدات اخیر گردان های شهید عزالدین قسام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" رژیم صهیونیستی را با بحرانی بزرگ مواجه کرده است.

"ابوعبیده" سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و به ویژه پایگاه های مقاومت فلسطین که به شهادت چند فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر انجامید، هشدار داد هر گونه تعرض به باریکه غزه، از سوی مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه "20" تلویزیون رژیم صهیونیستی، تهدیدات گردان های قسام موجب شده تا فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل گزینه های مختلفی قرار گیرند که هر کدام از دیگری سخت تر بوده و عواقب و پیامدهای ناگواری را برای این رژیم در پی خواهد داشت.

این شبکه افزود ، آتش بس طولانی مدت در غزه موجب شده تا حماس توان نظامی خود را تقویت کند و کاملا برای جنگی دیگر با ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی داشته باشد.

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان ساکن باریکه غزه، در حالی است که این رژیم از سال 2007 محاصره باریکه غزه را تشدید و از ورود کالاهای اساسی از جمله سوخت، دارو و مصالح ساختمانی به این منطقه جنگ زده جلوگیری کرده است.