حمل 29, 1396 12:15 Asia/Kabul
  •  بیانیه جهاد اسلامی فلسطین در حمایت از اسیران فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌‌ای به مناسبت روز اسیر فلسطینی، آزادی همه اسیران از زندان‌های رژیم صهیونیستی را هدف اصلی مقاومت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد اقدامات اسیران فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی گامی در جهت مبارزه با دشمن نخست ملت فلسطین و امت اسلامی است و این نبرد در نهایت با تکمیل نقش آفرینی‌ها به تحقق پیروزی منجر خواهد شد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است اسیران فلسطینی الگوی واقعی برای عزت و کرامت فلسطین هستند و همواره از پیشگامان عملی مقاومت بوده‌اند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن سیاست‌های مبتنی بر تروریسم و تجاوزکاری اسرائیل، اعلام کرد ملت فلسطین هرگز در قبال هتک حرمت اسرا سکوت نخواهد کرد. 

درهمین حال، کمیته‌های مقاومت اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای ضمن حمایت از اعتصاب غذای اسیران فلسطینی، از ملت فلسطین خواست با گسترش انتفاضه ضد رژیم صهیونیستی در هر میدانی به مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه دهد.  

بیش از هزار و 500 اسیر فلسطینی از روز دوشنبه (17 آوریل) روز اسیر فلسطینی، اعتصاب غذای خود را با شعار «آزادی و کرامت» در اعتراض به سیاست و رفتارهای وحشیانه رژیم صهونیستی ضد اسیران فلسطینی در بند این رژیم آغاز کردند.

 

کلیدواژه