ثور 21, 1396 08:03 Asia/Kabul
  • حمایت اتحادیه نویسندگان آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین از اسیران فلسطینی

دبیرکل اتحادیه نویسندگان آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین حمایت و همبستگی خود را از اسیران فلسطینی اعتصاب کننده غذا در زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (معا) ، "محمد سلماوی" دبیرکل اتحادیه نویسندگان آفریقایی ، آسیایی و آمریکای لاتین، روز چهارشنبه  در بیانیه ای اعلام کرد، انتفاضه مردم فلسطین در زندان ها، ادامه مسیر رسیدن به آزادی و امنیت است.

محمد سلماوی از سازمان های حقوق بشری خواست تا شیوه های رفتاری رژیم صهیونیستی با اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم را محکوم کرده و از آزادی و صبر و استقامت فلسطینیان در مواجهه با اقدامات تجاوزگرانه رژیم اسرائیل دفاع کنند.

دبیرکل اتحادیه نویسندگان آفریقایی ، آسیایی و آمریکای لاتین افزود، تظاهرات مردمی در سراسر فلسطین و خارج از آن ، نشانه پیروزی اسیران فلسطینی است.

محمد سلماوی همچنین از جهانیان خواست که اشغالگری و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را افشا و از زندانیان قهرمانی که در معرض شکنجه ، بیماری و مرگ قرار دارند، دفاع کنند.

اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی 24 روز است که اعتصاب غذای نامحدود خود را با نام آزادی و کرامت در زندان های رژیم صهیونیستی آغاز کرده اند.

این اعتصاب به منظور اعتراض به وضعیت نامناسب زندان های رژیم صهیونیستی و رسیدن به خواسته هایشان از جمله لغو زندان های انفرادی، لغو بازداشت های اداری، ملاقات با خانواده، رسیدگی به وضعیت بهداشت زندان ها و سلامت زندانیان برگزار شده است.

 

 

کلیدواژه