قوس 18, 1396 19:28 Asia/Kabul
  •  قدس مدفن رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی تخریب مسجد الاقصی است، گفت: قدس مدفن رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» روز شنبه درجمع تعدادی از کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به‌ عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، اظهار کرد: همه اینها مقدمه تخریب مسجد الاقصی است و مسلمانان بدانند اگر به فوریت مقابل این توطئه شوم نایستند، زمان به سرعت از دست خواهد رفت.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی تاریخی ترین حماقت خود را علیه قدس شریف مرتکب شده اند افزود: این تصمیم محصول رایزنی ها، توافقات و هماهنگی های برخی کشورهای عربی بویژه عربستان سعودی است و آنها از چند ماه قبل در جریان موضوع بوده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رژیم سعودی تلاش می کند موضعگیری مسلمانان علیه جنایت تازه آمریکا در حد حرف و بیانیه باقی بماند و آنها با اسراییل و آمریکا تفاهم کرده اند که اقدام عملی برای حفاظت از قدس صورت نگیرد و مسئله فلسطین را از دایره منافع و حساسیت های جهان اسلام خارج کنند.

سرلشکر جعفری با اشاره به پیامدهای شکست های منطقه ای دشمنان امت اسلامی تاکید کرد: امت اسلامی این بار هم همچون مسائل کردستان عراق، لبنان و یمن، طرح ها و محاسبات دشمنان را به هم خواهد ریخت و خائنان را مجازات خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 15 قوس باوجود مخالفت‌های گسترده منطقه‌ای و جهانی، قدس را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل معرفی کرد.

 

کلیدواژه