جدی 14, 1396 10:11 Asia/Kabul
  • نصرالله: امیدهای ترامپ، عربستان و اسرائیل درباره ایران نقش برآب شد

دبیرکل حزب الله لبنان روز چهارشنبه در واکنش به اوضاع چند روز اخیر در ایران تصریح کرد، آمال «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و مقامات رژیم سعودی در ایران با شکست مواجه شده است.

در روزهای گذشته، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی، رژیم سعودی و رسانه های بیگانه با سوء استفاده از این تجمعات مردمی  تلاش کردند این تجمعات را در مسیر ایجاد اختلال و آشوب هدایت کنند.

ملت ایران اما روز چهارشنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده و خودجوش در شهرهای مختلف خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، «سید حسن نصرالله» روز چهارشنبه در گفتگو با شبکه المیادین تصریح کرد؛ اقدامات ضد ایرانی آمریکا و متحدانش به دلیل حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و مساله فلسطین است.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مردم ایران به مقاومت ایمان دارند، خاطر نشان کرد؛ ملت ایران تاکنون بارها نقشه های آمریکا و متحدانش را نقش بر آب کرده اند.

«سید حسن نصرالله» بر تسلیم ناپذیری ملت فلسطین نیز تاکید کرد و افزود:  مقاومت در استفاده از هر فرصتی برای کمک رسانی به مقاومت فلسطین لحظه‌ای تردید نخواهد کرد.

«سید حسن نصرالله» گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی به دنبال سوق دادن منطقه به سمت جنگ هستند اما محور مقاومت  آماده است تا در برابر آنها ایستادگی کند.

کلیدواژه