حوت 15, 1396 18:45 Asia/Kabul
  • عضو ارشد حزب الله لبنان: رژیم صهیونیستی دوام  ابدی نخواهد داشت

عضو ارشد حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی اشغالگر و تروریستی است و به‌صورت ابدی دوام نخواهد داشت.

شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقامه نماز جماعت در قدس شریف و نابودی اسرائیل تا 25 سال دیگر گفت: تمام آزادگان جهان برای تقابل با سیاست های رژیم صهیونیستی مصمم هستند و این امردر آینده نزدیک محقق می شود.

عضو ارشد حزب‌الله لبنان، تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا برای انتقال سفارت امریکا از تل آویو به قدس را جنایت دانست و گفت: مقابله با اقدام ضد قدس ترامپ نباید فقط به صدور بیانیه و محکومیت محدود شود، بلکه باید از تمام راههای ممکن برای فشار بر امریکا استفاده کرد.

شیخ دعموش تصریح کرد؛ انتفاضه فلسطینیان در داخل فلسطین سخت ترین و بزرگترین پاسخ علیه سیاست های امریکا است و جهان عرب و اسلام نیز باید از ملت فلسطین  حمایت های سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و نظامی کند.

عضو ارشد حزب الله لبنان در رابطه با تهدیدات پوچ صهیونیست‌ها مبنی بر ترور سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این تهدیدات مقاومت را نمی ترساند، چرا که امروز مقاومت در بهترین مرحله آمادگی برای مقابله با هر نوع حماقت جدید اسرائیلی ها قرار دارد و قادر به شکست دادن اسرائیل است. 

کلیدواژه