سنبله 18, 1395 16:49 Asia/Kabul
  •  اهمیت پیام مقام معظم رهبری درباره حج

"کامل الرفاعی" عضو جبهه عمل اسلامی و نماینده اهل سنت در پارلمان لبنان ،بر اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حج تاکید کرد.

 عضوجبهه عمل اسلامی لبنان بر اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حج تاکید کرد.

"کامل الرفاعی" عضو جبهه عمل اسلامی و نماینده اهل سنت در پارلمان لبنان از حوزه بعلبک وهرمل روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود پیام مهم و شجاعانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه مسلمانان برای مناسک حج و مدیریت آن و تضمین حفظ جان و امنیت حجاج بیت الله الحرام است.

الرفاعی با تاکید بر ضرورت محاکمه و مجازات عاملان فاجعه و کشتار دردناک منا در مناسک حج سال گذشته گفت که موضع جبهه عمل اسلامی لبنان در باره حج و مدیریت آن همان مواضعی است که در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است.

وی افزود، حضرت آیت الله خامنه ای همواره بر اهمیت این فریضه الهی تاکید می کنند و می گویند، حج فرصت مناسبی برای جمع شدن مسلمانان و حل چالش ها و یافتن راه های مقابله با شیاطین جهان است.

نماینده بعلبک و هرمل در مجلس لبنان به آل سعود توصیه کرد تا از همه آسیب دیدگان فاجعه دردناک منا و حاجیانی که از کشورهای مختلف جهان برای ادای مناسک حج در محیطی امن به عربستان آمده بودند، عذرخواهی کند و اجازه دهد کمیته حقیقت یاب متشکل از کشورهای اسلامی برای بررسی حقیقت و رساندن حق به صاحبانش تشکیل شود.

 

کلیدواژه