ثور 08, 1397 10:15 Asia/Kabul
  • اذعان صهیونیست ها به قتل عمد کودکان فلسطینی در غزه

فرمانده سابق منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی نژادپرستانه، اذعان کرد: قتل و کشتار کودکان فلسطینی در مناطق مرزی باریکه غزه، اقدامی غیرعمدی یا تصادفی نیست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «زویکا فوگل» Zvika Fogel ، روز جمعه در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «معاریو»، تاکید کرد، کشته شدن هیچ شخصی در نوار مرزی باریکه غزه ناگهانی و تصادفی و در نتیجه اشتباه و خطای نظامیان اسرائیلی در استفاده از سلاح نیست.

فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی، تصریح کرد، ارتش رژیم صهیونیستی هرگز مجبور نیست برای کشته شدن کودکان فلسطینی عذرخواهی کند و برای اسرائیل مهم نیست به طرف کسی که تیراندازی می کند، چند سال سن دارد. 

این اظهارات نژادپرستانه در حالی بیان می‌شود که سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل، شورای امنیت و اتحادیه اروپا قتل و کشتار فلسطینیان بخصوص در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت را محکوم کرده و خواستار اجرای تحقیقات فوری و مستقل در این زمینه شده‌اند.

یکی از مهمترین قربانیان جنایت‌های رژیم اسرائیل، کودکان فلسطینی هستند و از انتفاضه دوم در میزان 1387 تاکنون بیش از 2300 کودک فلسطینی در اثر جنایت های رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند.

کلیدواژه