جوزا 24, 1397 12:56 Asia/Kabul
  • تروریست ها در سوریه بار دیگر با هم درگیر شدند

در پی تشدید اختلاف میان تروریستها، درگیریهای مسلحانه بین گروه های تروریستی «داعش» و «تحریرالشام» (جبهه النصره) امروز (پنجشنبه) بار دیگر در استان ادلب سوریه از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، «رامی عبدالرحمان» مدیر  پایگاه خبری المرصد وابسته به مخالفان سوریه اعلام کرد: بر اثر  انفجار انفجاری گروه تروریستی داعش در شمال غرب  این کشور شش  تن از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره کشته شدند.

به گفته عبدالرحمان، داعش هفته گذشته نیز سه نفر از عناصر جبهه النصره را اعدام کرد و همچنین دو نفر دیگر از آنان را سر برید.

گروه تروریستی داعش به دنبال از دست دادن بیشتر مناطق تحت سلطه خود در سوریه سعی دارد تا به استان ادلب نفوذ کند.

استان ادلب سوریه به جز شهرک های فوعه و کفریا در اشغال تروریست ها است.

شهر و استان ادلب در شمال غرب سوریه (هم مرز با ترکیه) از سوی تروریست های تکفیری٬ از 28 مارس 2015  (8 حمل 1397) به اشغال تروریست ها درآمده است.

استان ادلب سوریه از چند ماه پیش شاهد درگیری و تنش مستمر میان عناصر تروریست هیئت تحریر الشام (جبهه النصره ) با عناصر تروریستی وابسته به گروه تحریر سوریه است و در این درگیری‌ها نزدیک به ۴ هزار تن از نیرو‌های طرفین کشته و زخمی شدند.

 ائتلاف مخالفان سوری که سال 2012 اعلام موجودیت کرد، تاکنون چند رئیس برای خود انتخاب کرده، اما همچنان اختلاف و دودستگی ، رویکرد ثابت در ائتلاف مخالفان خارج‌نشین سوری است.

کلیدواژه