سرطان 27, 1397 16:58 Asia/Kabul
  •  کشف تسلیحات اسرائیلی در مناطق آزاد شده در«حماه» سوریه

نیروهای ارتش سوریه در عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده از دست تروریستها در منطقه «عقرب» در حومه جنوبی «حماه» ، تسلیحات اسرائیلی کشف کردند.

به گزارش روز چهارشنبه سانا؛ نیروهای ارتش سوریه همچنین اعلام کردند در میان سلاح های برجای مانده از این تروریستها  تیربارهای «بی کی سی» و تجهیزات ارتباطی دیده می شود.

شبکه العالم دوهفته پیش از کشف مقادیر زیادی سلاح و موشک ساخت آمریکا، کشورهای غربی و رژیم اسرائیل در حومه درعا در جنوب سوریه خبر داد.

رژیم صهیونیستی، آمریکا و برخی از کشورهای عربی منطقه، از سال 2011 با حمایت از گروههای تروریستی به بحران و ناآرامی ها در سوریه دامن زده اند.

خبردیگر اینکه ، قرار است 120 دستگاه اتوبوس ساکنین شهرک های محاصره شده فوعه و کفریا در استان ادلب را به محلی دیگر منتقل کنند.

به گفته برخی منابع ،انتقال ساکنین فوعه و کفریا پس از ورود همۀ اتوبوس ها به این مناطق آغاز خواهد شد و ساکنین به یکباره منتقل خواهند شد.

بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شده که با جانفشانی ارتش و مردم سوریه توطئه دشمنان ناکام مانده است.

 

کلیدواژه