اسد 28, 1397 08:28 Asia/Kabul
  • پاسخ یمنی ها به جنایات سعودی ها

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات سعودیها ضد مردم یمن ، پایگاه نظامیان سعودی را جنوب عربستان با چند فروند موشک هدف قرار دادند و تلفات سنگینی بر آنها وارد کرد .

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، یگان موشکی ارتش یمن روز شنبه با یک فروند موشک بالستیک پایگاه نظامیان سعودی را در جیزان عربستان هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک پایگاه نظامی تازه تاسیس سعودی را در شهر نجران واقع در جنوب عربستان با موشک هدف قرار دادند .

درهمین حال مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدوران خارجی در غرب و اطراف پایگاه السدیس درنجران هدف حمله توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

مراکز تجمع و استقرار مزدوران سعودی نیز در شرق جبل الدود در جیزان هدف  نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت .

درهمین حال  140 تن ازعناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در یورش به شهرستان الدریهمی در استان الحدیده در غرب یمن به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به هلاکت رسیدند .

حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران متجاوز در منطقه المصلوب در استان الجوف یمن نیز شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی  شدند .

مراکز تجمع مزدوران سعودی و تجهیزات نظامی آنان در مجاورت گذرگاه علب در منطقه عسیر عربستان هم  هدف حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی قرار گرفت .

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در دو عملیات ویژه در منطقه القتب در حومه شهر نهم یمن واقع شمال شرق استان صنعا  خسارت های سنگینی به مزدوران و تجهیزات نظامی آنان وارد کردند.

نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن همچنین روز شنبه مانع از پیشروی مزدوران متجاوز و عناصر القاعده به طرف منطقه وادی الملح در شرق شهر صرواح در استان مأرب شدند و دهها تن از آنان را کشته یا زخمی کردند .

در این حمله « غالب الزایدی » از سرکردگان گروه تروریستی القاعده نیز کشته شد .

در همین حال  نیروهای مورد حمایت امارات در غرب استان عدن یمن بایکدیگر درگیر شدند که بر اثر آن یک نفر کشته وسه نفردیگر زخمی شدند .

نیروهای  ارتش و کمیته های مردمی یمن درحالی مواضع نظامیان سعودی را هدف قرار دادند که جنگنده های متجاوز سعودی روز شنبه بارها مناطق مختلف یمن را بمباران کردند که بر اثر شماری از غیر نظامیان جان باختند .

در این میان وزارت دفاع دولت نجات ملی یمن مقاومت و پایداری درمقابل سعودیهای متجاوز را تنها گزینه در مقابل اشغالگران دانست و اعلام کرد ، پیروزی نزدیک است .

 

کلیدواژه