عقرب 07, 1397 09:49 Asia/Kabul
  • نواخته شدن سرود رژیم جعلی اسرائیل در امارات

با کسب مدال طلای رقابت های جودو گرند اسلم ابوظبی امارات توسط یک جودوکار اسرائیلی، سرود منحوس رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در خاک یک کشور اسلامی نواخته شد.

به گزارش رادیو دری به نقل از مهر، این اقدام امارات، شادی مقامات اسرائیلی را به دنبال داشت.

از سوی دیگر، انتشار تصاویر دیدار «ناصر التمیمی» رئیس فدراسیون جودو امارات با «میری رِگو» Miri Regev وزیر ورزش و فرهنگ رژیم صهیونیستی و نیز شرب خمر بازیکنان صهیونیست در مرکز ابوظبی جنجال آفرین شد و اعتراض مردم کشورهای عربی - اسلامی به ویژه شهروندان اماراتی را در پی داشت.

«میری رگو» روز جمعه به همراه  ورزشکاران اسرائیلی وارد امارات شد.

«موشه یعلون» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی  اخیرا اعلام کرد امارات و عربستان دوستان جدید اسرائیل هستند.

تلاش امارات و برخی دیگر از کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم سالها است علاوه بر سرکوب فلسطینیان بسیاری از مناطق عربی- اسلامی را اشغال کرده است.

همچنین بحران در سوریه، عراق و یمن ریشه ای اماراتی - سعودی - صهیونیستی  دارد. امارات، عربستان و رژیم صهیونیستی از تروریست ها در عراق و سوریه حمایت می کنند.

یمن نیز در سه سال گذشته، آماج حملات وحشیانه عربستان با حمایت‌های همه جانبه امارات و  اسرائیل است. در این تهاجم بیش از چهارده هزار غیرنظامی یمنی که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند کشته و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند.

کلیدواژه