فراخوان ائتلاف 14 فوریه بحرین برای شرکت در تظاهرات "جمعه خشم مردمی"
(last modified 1397-08-17T05:47:44+00:00 )
عقرب 17, 1397 10:17 Asia/Kabul
  • فراخوان ائتلاف 14 فوریه بحرین برای شرکت در تظاهرات

"ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه" بحرین از دعوت علمای این کشور برای برگزاری تظاهرات "جمعه خشم مردمی" حمایت کرد.

علمای بحرین روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای بر برگزاری تظاهرات "جمعه خشم مردمی" ضد تلاش‌ها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اعتراض به حکم ظالمانه حبس ابد برای «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ "ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه" بحرین اعلام کرد: سرزمین بحرین که به خون شهدای بی‌گناه مطهر شده است، هرگز نمی‌پذیرد صهیونیست‌هایی که دستشان به خون برادران مسلمان در فلسطین، سوریه، لبنان و کشورهای عربی و اسلامی آغشته شده است، پا به این سرزمین بگذارند.
"ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه" همچنین با تاکید بر همبستگی با «شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی (الوفاق) بحرین که دادگاه رژیم آل خلیفه یکشنبه گذشته او به همراه دو نماینده پیشین پارلمان این کشور را به اتهام واهی جاسوسی برای قطر، به حبس ابد محکوم کرد، افزود: رژیم آل خلیفه از وحدت ملت بحرین در هراس بوده و از مقابله با حضور پُرشور مردمی عاجز و ناتوان است.
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت" اخیراً در گزارشی فاش کرد: رژیم آل خلیفه بحرین در حال رایزنی محرمانه‌ با اسرائیل جهت اعلام آغاز روابط علنی میان دو طرف است که سفر آتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به منامه آغازگر آن خواهد بود.

کلیدواژه