دلو 28, 1397 09:20 Asia/Kabul
  •  سیدحسن نصرالله: قدرت مقاومت رو به افزایش است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید با عنوان «هداة الدرب»(هادیان راه) اعلام کرد، قدرت مقاومت که روز به روز در حال افزایش است، میراث فرماندهان شهید و رمز قدرت ما است و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله امروز شنبه در سخنانی که از طریق ویدیو کنفرانس پخش شد، تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل هر کاری که می توانستند در این سال ها کردند اما این مقاومت است که معادلات را تعیین می کند و به دوره پیروزی ها وارد می شود و راز قدرت مقاومت نه فقط سلاح بلکه قدرت عقیده و اراده است و تا زمانی که مقاومت این قدرت را دارد دشمن آمادگی لازم برای جنگ علیه مقاومت را ندارد.

دبیر کل حزب الله لبنان با  اشاره به  مشارکت دهها میلیون نفر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ایران قویتر از آن است که کسی آن را با به راه انداختن جنگ هدف قرار دهد و پاسخ ایران به تهدیدها و تحریم ها، مشارکت دهها میلیون نفر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

سیدحسن نصرالله در ادامه افزود: هدف کنفرانس ورشو عادی سازی روابط و علنی کردن روابط سری میان کشورهای عربی و اسرائیل ، حمایت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، محاصره ایران و هدف قرار دادن محور مقاومت بود.

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن اعلام همبستگی با ونزوئلا در مقابل توطئه های آمریکا، ادعای مقام های واشنگتن درباره حضور واحدهایی از حزب الله در ونزوئلا را مضحک خواند و گفت: حزب الله هیچ واحد و سازمان وابسته به خود در آمریکای لاتین و خارج ندارد.

سید حسن نصر الله در ادامه افزود: جنگ یمن، جنگ اسرائیلی آمریکایی است که عربستان و امارات آن را اجرا می کنند.

در تقویم حزب الله، روز 28 دلو به عنوان گرامیداشت «راغب حرب»، «سیدعباس موسوی» و «عماد مغنیه» از فرماندهان نظامی حزب الله است که توسط صهیونیست ها به شهادت رسیدند. 

 

کلیدواژه