حوت 01, 1397 09:46 Asia/Kabul
  • حماس: استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش صهیونیستی نشانگر قدرت مقاومت است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) استعفای فرمانده یگان های ویژه ستاد مشترک ارتش اسرائیل به خاطر شکست در عملیات خان یونس را نشانگر قدرت مقاومت برای بر هم زدن معادلات مقامات رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی حماس روز سه شنبه گفت: استعفای فرمانده یگان های ویژه ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تداوم زلزله سیاسی در این رژیم است که با استعفای «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین اسرائیل آغاز  و منجر به فروپاشی کابینه صهیونیستی شد.
سخنگوی حماس افزود: با وجود اختلاف زیاد میان قدرت نظامی مقاومت و ارتش اسرائیل ، روحیه فداکاری مبارزان مقاومت و ایمان آنها به حقانیت مسئله فلسطین باعث خواهد شد که مقاومت همچنان در برابر رژیم صهیونیستی دست برتر داشته باشد.
فرمانده یگان کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت دو ماه از شکست نیروهای تحت امرش در عملیات "خان‌یونس" جنوب باریکه غزه، از سمت خود استعفا کرد.
گروهی از کماندوهای رژیم صهیونیستی نوامبر 2018، به منطقه ای در شرق خان یونس حمله کردند و یکی از فرماندهان ارشد گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس را به شهادت رساندند که در پی این یورش، نیروهای مقاومت فلسطین با  کماندوهای صهیونیست درگیر شدند و ده ها نفر از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.
همزمان یگان موشکی مقاومت اسلامی فلسطین بیش از 500 فروند موشک و راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق مرزی نزدیک غزه شلیک کرد که سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به "گنبد آهنین" توفیق چندانی در متوقف کردن این حملات نداشت.

کلیدواژه