میزان 06, 1395 16:46 Asia/Kabul
  • سید\
    سید\" حسن نصرالله\" سرمنشی حزب الله لبنان

سرمنشی حزب الله لبنان حمایت عوامل خارجی از تروریستها را مانع دستیابی به صلح در سوریه دانست.

سید" حسن نصرالله" سرمنشی حزب الله لبنان در دیدار سالیانه با برگزارکنندگان مراسم ایام محرم با تشریح دلایل طولانی شدن بحران سوریه افزود، به دلیل حمایت همه جانبه برخی کشورهای غربی و منطقه از تروریستها در سوریه چشم اندازی برای حل سیاسی این بحران در آینده نزدیک وجود ندارد.

به گزارش روزنامه لبنانی "الاخبار"، نصرا...درارتباط با مسایل داخلی لبنان هم گفت، به دلیل ادامه خلاء پست ریاست جمهوری ،لبنان در شرایط مناسبی قرار ندارد از ین رو همه باید برای حفظ امنیت و ثبات لبنان، اختلافات را برای انتخاب رئیس جمهوری کنار بگذارند.

سرمنشی حزب الله درباره شروع جنگ احتمالی از سوی اسراییل هم گفت، فرصت شروع جنگ علیه لبنان برای رژیم صهیونیستی با استفاده از دشمن تکفیری و حمایت برخی طرف های عربی ایجاد شده اما دلیل تردید و تزلزل این رژیم برای شروع این جنگ، عدم اطمینان از پیروزی است.

سید حسن نصرا...با استقبال از تصمیم نشست جهانی علمای مسلمان که 4 ماه سنبله در گروزنی برگزار شد و وهابیت را مسئول تشویش چهره اسلام دانست، تصریح کرد،وهابی ها از صهیونیست ها خشن تر هستند زیرا قصد دارند هر آنچه را با اسلام و تاریخش ارتباط دارد از بین ببرند و این توطئه از سال 2011 تاکنون ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

دبیر خبر:حقانی

کلیدواژه