سرطان 04, 1398 08:10 Asia/Kabul
  •  شیخ عیسی قاسم: تنها راه مقابله با معامله قرن، مقاومت است

رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: تنها راه مقابله با معامله قرن مقاومت و ایستادگی است و این در واقع دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش ایرنا؛ شیخ «عیسی قاسم» رهبر نهضت اسلامی بحرین دوشنبه شب در دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» در شهر قم(جنوب تهران) افزود: مسلمانان با ایستادگی مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی، اجازه تحقق طرح شوم معامله قرن را نخواهند داد.

شیخ عیسی قاسم، معامله قرن را فروش دین و ایمان و همراه شدن با شیطان دانست و تصریح کرد: واقعاً خجالت آور است که کنفرانس معامله قرن در بحرین برگزار می‌شود.

رهبر نهضت اسلامی بحرین، دولت آمریکا را یک دولت شیطانی معرفی کرد و گفت: جنگ و نزاع میان حق و باطل همواره وجود داشته است اما در نهایت حق پیروز خواهد شد.

دومین همایش «جوانان مقاومت» (شباب المقاومه) با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن با حضور جمعی از علما و روحانیون و شخصیت‌های سیاسی ایران و کشورهای اسلامی و با حضور گسترده جوانان بیش از ۶۰ کشور در قم برگزار شد.

"معامله قرن"، طرح جدیدی از سوی دولت آمریکا است که در پی از بین بردن حقوق مردم فلسطین است. این طرح با همکاری  برخی کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات تهیه شده است.

منامه پایتخت بحرین امروز(سه شنبه) و فردا(چهارشنبه) میزبان نشست اقتصادی در راستای اجرای طرح آمریکایی - صهیونیستی معامله قرن است.

 

کلیدواژه