سرطان 20, 1398 08:20 Asia/Kabul
  • دیدار نمایندگان جنبش حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن در بیروت

شماری از اعضای جنبش حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن در نشستی در بیروت ضمن محکوم کردن کنفرانس بحرین، بر وحدت فلسطینی‌ها برای مقابله با این پروژه‌ها تأکید کردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری فارس، «ماهر عوید» معاون دبیرکل جنبش انصارالله یمن و چند تَن از اعضای ارشد این جنبش با «حسن حب‌الله» عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان و «عطاالله حمود» مسئول روابط فلسطینی جنبش حزب‌الله در بیروت دیدار کردند.

نمایندگان جنبش حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن اعلام کردند: هدف نشست بحرین تلاش محور آمریکایی، صهیونیستی، سعودی برای برداشتن موانع در برابر عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی بوده است.

اعضای حزب‌الله و انصارالله در ادامه بر گزینه مقاومت و بسیج تمامی امکانات برای مقابله با «طرح شوم معامله قرن» تأکید کردند.

آنها همچنین از مشارکت ملت فلسطین در راهپیمایی‌های بازگشت برای تأکید بر حق بازگشت به سرزمین و تعیین سرنوشت قدردانی کردند.

نشست بحرین که نخستین مرحله اجرای طرح آمریکایی "معامله‌قرن" بود، 25 و 26 ژوئن/4 و 5سرطان در حالی در منامه برگزار شد که بسیاری از کشورهای اسلامی و همه گروه‌های فلسطینی این نشست را تحریم کرده بودند.

کلیدواژه