سرطان 23, 1398 08:44 Asia/Kabul
  •  فیصل المقداد: اسرائیل پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد

معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد تصریح کرد، سوریه تا نابودی کامل تروریسم به مبارزه ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، "فیصل المقداد" روز شنبه در گفت و گو  با پایگاه اینترنتی العهد لبنان، اسرائیل، آمریکا  و کشورهای غربی را عامل ایجاد بحران در سوریه دانست و گفت: آمریکا و متحدانش با تشکیل، تجهیز و حمایت از گروه های تروریستی به دنبال نابودی جایگاه سوریه در محور مقاومت و نقش آن در منطقه بودند اما هرگز موفق نشدند.

معاون وزیر خارجه سوریه با تاکید بر اینکه دمشق هرگز در برابر فشارها تسلیم نخواهد شد خاطرنشان کرد، امت‌های منطقه هیچ آینده‌ای نخواهند داشت، مگر اینکه به محور مقاومت بپیوندند.

"فیصل المقداد" افزود، هرکس علیه سوریه و محور مقاومت قرار بگیرد، در واقع در کنار اسرائیل و اهداف آن برای تضعیف منطقه قرار گرفته است.

معاون وزیر خارجه سوریه همچنین  به کشورهای غربی در خصوص ارسال نیرو به این کشور هشدار داد و تأکید کرد، این اقدام، عواقب خطرناکی دارد.

بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شد.

ارتش  سوریه اخیرا با کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران و حمایت روسیه  توانست پرونده گروه تروریستی داعش را در این کشور ببندد.

دیگر گروهای تروریستی نیز درحال شکست خوردن هستند.

 

کلیدواژه