کارشناس افغانستانی: بر اساس وعده الهی زوال رژیم اسرائیل و هم پیمانانش نزدیک است
(last modified 1403-07-09T10:37:11+00:00 )
میزان 09, 1403 15:07 Asia/Kabul

کارشناس سیاسی-فرهنگی افغانستانی تاکید کرد: بر اساس وعده الهی زوال رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانانش نزدیک است.

جلال الدین قادری در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در هرات با ابراز تاثر از شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اظهار کرد: این جنایات صهیونیست ها نابودی آنان را تسریع می کند.

وی عنوان کرد: جنگ حق و باطل همواره ادامه داشته، جنگ کفار با مسلمانان و به شهادت رساندن بزرگان امت مسلمه باعث سر برآوردن مبارزان بیشتری می شود و دنیای کفار را خراب خواهد کرد و در نهایت پیروزی با مسلمانان خواهد بود.   

به گفته این کارشناس فرهنگی سید حسن نصرالله اولین شهید جبهه حق و باطل نیست و آخرین شهید هم نخواهد بود، هر کسی که با ادای کلمه لا اله الا الله و محمد رسول الله تحت هر نام، مذهب و گروهی در برابر مستکبران و ظالمان جهان مانند امریکای لعین و اسرائیل جنایتکار و منحوص ایستادگی کند مجاهد است و این جهاد و مقاومت باعث پیشرفت و اعتلای دین می شود.

قادری عنوان کرد: رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی با همکاری و حمایت امریکای جنایتکار انواع و اقسام مختلف ظلم و جور را بر امت اسلامی و سرزمین های اسلامی روا می دارد، این دشمنی دیرینه و این جنگ هم جنگ حق و باطل است که همواره وجود داشته و خواهد داشت اما در نهایت پیروزی با مسلمانان است.

کلیدواژه