جوزا 08, 1400 16:30 Asia/Kabul
  • روایت نیویورک تایمز از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی؛ آنها فقط کودک بودند
    روایت نیویورک تایمز از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی؛ آنها فقط کودک بودند

روزنامه نیویورک تایمز، تصاویر ۶۴ کودک فلسطینی را که در جریان جنگ ۱۲ روزه غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در صفحه نخست خود منتشر کرد.

به گزارش رادیو دری ، نیویورک تایمز روز جمعه در گزارشی با عنوان «آنها فقط کودک بودند»، نوشت: زمانی که از والدین این کودکان (شهید) می خواستیم تا احساسشان را بیان کنند، اکثر آنها تنها با صدایی توام با بغض می گفتند «این خواست خدا بود».

این نشریه آمریکایی افزود، بنابر آمارهای منتشر یافته درجریان جنگ ۱۲ روزه غزه حداقل ۶۷ کودک که سنین آنها زیر ۱۸ سال بود شهید شدند.

نیویورک تایمز با انتشار تصویر کودکان شهید فلسطینی غزه در جنگ ۱۲ روزه تصریح کرد: منتقدان شمار بالای چنین کشته شدگان (شهدا) از کودکان را گواهی بر بی هدف بودن حملات هوایی اسرائیل می دانند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از 20 ثور حملات وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که بر اثر این حملات، 248 فلسطینی از جمله 69 کودک، 39 زن و 17 سالخورده به شهادت رسیده و 1910 نفر نیز زخمی شدند.  

کابینه رژیم صهیونیستی پس از 12 روز ناتوانی در متوقف کردن عملیات موشکی گروه های مقاومت، در یک نشست سه ساعته، به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

کلیدواژه