ثور 18, 1400 12:59 Asia/Kabul
  • انهدام دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر در مرزهای شرق ایران
    انهدام دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر در مرزهای شرق ایران

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران " ناجا"، اعلام کرد باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر در مرزهای شرق کشور منهدم شد.

به گزارش رادیو دری،  سردار " احمد علی گودرزی " فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی طی چند عملیات جداگانه در شرق کشور توانستند دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و موادمخدر را منهدم کنند.
سردار " احمد علی گودرزی" افزود: مرزداران هنگ مرزی "  جکیگور " استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی ایران  با اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات در آن سوی مرز را شناسایی کردند و تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی را در دستور کار قرار دادند.
سردار گودرزی تصریح کرد: مرزداران پس از چندین هفته تلاش و اقدامات تخصصی اطلاعاتی، موفق به شناسایی و مشخص کردن مسیر تردد قاچاقچیان شدند که انهدام آن باند در دستور کار مرزداران قرار گرفت.
فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن  را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

کلیدواژه