عقرب 15, 1401 10:47 Asia/Kabul
  • قالیباف: دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است
    قالیباف: دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است

برون مرزی- رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: اتفاقات اخیر در برخی از شهرهای ایران بار دیگر نشان داد که گردانندگان اصلی اغتشاشات با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گزارش رادیو دری، «محمدباقر قالیباف » رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز یکشنبه در آغاز جلسه علنی مجلس با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای مدافع امنیت در پی ناآرامی های اخیر در برخی از شهرهای ایران افزود: داعشی‌های نوین مانند داعشی‌های سوریه و عراق بدون هیچ دلیل، مردم بی گناه را شکنجه می کنند و به قتل می رساندند و مثل آن ها با افتخار، فیلم جنایتشان را منتشر و روی آن تبلیغات می کنند.

قالیباف افزود: دشمنان ایران با مرزبانی مدافعان حرم به فرماندهی سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» نتوانستند از طریق مرزها به ایران نفوذ کنند، اما امروز از داخل، داعش را بازتولید کرده اند.

رئیس قوه مقننه ایران با بیان اینکه یروهای حافظ امنیت فقط مجهز به سلاح‌های ویژه مبارزه با اغتشاشات هستند و جان خود را در مقابل جنایتکاران سپر می کنند اما از سلاح گرم استفاده نمی کنند تا مردم در این میان آسیبی نبینند، ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر امنیت در کشور بصورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

قالیباف: مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش حامیان آن‌ هستند

کلیدواژه