جوزا 19, 1402 14:29 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران : موشک هایپر سونیک \
    خطیب نماز جمعه تهران : موشک هایپر سونیک \"فتاح\" امنیت منطقه را ارتقا داد

خطیب نماز جمعه تهران رونمایی از موشک هایپر سونیک "فتاح" را محصول کارخانه ایمان و امید خواند که سطح امنیت منطقه را ارتقا داد.

موشک هایپرسونیک "فتاح" به عنوان جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه‌شنبه (ششم ژوئن ۲۰۲۳) رونمایی شد.

این موشک جزو پیشرفته‌ترین نسل موشک‌های موجود در جهان است که تاکنون هیچ سیستم پدافندی برای مقابله با آن ساخته نشده است.

 جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از موشک هایپرسونیک "فتاح" جزو چهار کشور دارای این فناوری شد.

حجت‌الاسلام«محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک "فتاح" نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اتفاق شیرین دل‌های مؤمنان را شاد کرد و طوفانی از هراس به جان شیاطین انداخت.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ایمان ‌و امید بیش از همیشه در معرض آماج حمله دشمنان ایران و اسلام قرار دارد، تصریح کرد: ضربه‌هایی که دشمنان خورده‌اند، از ایمان و امید ملت ایران بوده است.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری با یادآوری توطئه‌های دشمنان طی سال‌های اخیر ضد جمهوری اسلامی ایران، به خصوص در اغتشاشات سال گذشته، گفت: دشمن خوب می‌داند که از ایمان و امید ملت ایران ضربه‌ خورده و بعد از این هم این گونه خواهد بود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به دشمنی‌های استکبار ضد ملت ایران افزود: دشمن که از هر حیله‌ای فرو مانده و گزینه‌های روی میز آن به زیر میز رفته است، در صدد است با جنگ نرم ملت های منطقه را دچار اختلاف کند، هر چند آنان از سال‌ها پیش تهاجم فرهنگی خود را آغاز کرده‌اند اما در این ایام بیشتر از همیشه در اتاق‌های شیطانی خود فعال هستند.

رونمایی از موشک «هایپرسونیک» نیروی هوا فضای سپاه جمهوری اسلامی ایران

کلیدواژه