ثور 02, 1403 15:26 Asia/Kabul
  • قدردانی فرمانده کل قوای ایران  از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
    قدردانی فرمانده کل قوای ایران از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین چهره ای ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

به گزارش رادیو دری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران با تبریک روز ارتش و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیروهای مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

ایشان با قدردانی از تلاشها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیروهای مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطرنشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد، زیرا توقف به معنای عقب گرد است؛ بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد افزودند: ضمن شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رژیم صهیونیستی دوشنبه، اول آوریل 2024 در اقدامی تروریستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق حمله کرد که منجر به شهادت هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران شد.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوای ایران، اقدام تل‌آویو را حمله به خاک جمهوری اسلامی ایران عنوان و تأکید کردند رژیم صهیونیستی "تنبیه" خواهد شد. 
در پی این رویدادها، بامداد روز یکشنبه (14 آوریل 2024) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در "عملیات تنبیهی وعده صادق" با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

رئیسی: عملیات وعده صادق اقدامی محدود و تنبیهی ضد صهیونیست‌ها بود

قدردانی سپاه پاسداران از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق

کلیدواژه