دلو 23, 1399 11:44 Asia/Kabul
  • اسماعیل هنیه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت
    اسماعیل هنیه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد لبنان، «اسماعیل هنیه» چهارشنبه شب در پیامی به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: جنبش حماس به همراه ملت فلسطین در شادی این مناسبت شکوهمند با مردم ایران شریک هستند و تشکر و تقدیر عمیق خود را از مواضع مستمر ایران در حمایت از آرمان، ملت و مقاومت جانانه فلسطین از حقوق برحق خود ابراز می کنند.

هنیه گفت: جنبش حماس همواره چشم به تقویت این مواضع در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن‌ها در سایه خطرات و چالش‌های فراروی آرمان فلسطین دارد.

مردم ایران روز چهارشنبه 22 بهمن/دلو، چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مردم در تهران و استان‌های مختلف ایران برای تجدید میثاق با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند.

شرکت کنندگان در تظاهرات با اعلام ادامه مقاومت همه جانبه و کار و خدمت خالصانه برای حل مشکلات تاکید کردند، ترس از دشمن اشتباهی بزرگ و نابخشودنی است.

کلیدواژه