حزب الله: نقش شهید سلیمانی در رشد توانمندی‌های مقاومت تعیین کننده بود
(last modified 1400-09-28T12:51:37+00:00 )
قوس 28, 1400 17:21 Asia/Kabul
  • حزب الله: نقش شهید سلیمانی در رشد توانمندی‌های مقاومت تعیین کننده بود
    حزب الله: نقش شهید سلیمانی در رشد توانمندی‌های مقاومت تعیین کننده بود

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد، شهید سپهبد سلیمانی در رشد و توسعه توانمندیهای مقاومت لبنان نقش تعیین کننده داشت.

به گزارش رادیو دری، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان امروز یکشنبه تاکید کرد، سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» توانست رویای یک تهدید استراتژیک و موجودیتی ضد رژیم صهیونیستی را به واقعیت تبدیل کند.

شیخ قاووق تصریح کرد، در حال حاضر نبرد انتخاباتی ما با سفارتخانه‌های خارجی در لبنان است و آمریکا و ابزارهای آن در منطقه و لبنان می‌خواهند بحرانهای این کشور را تداوم بخشند و از درد و رنج لبنانی‌ها برای رسیدن به دستاوردهای سیاسی سوء استفاده کنند.

شیخ قاووق روز گذشته نیز اعلام کرد، دولت آمریکا و سرسپردگان آن در لبنان و منطقه می خواهند از طریق وادار کردن لبنان به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، جایگاه و هویت لبنان را تغییر دهند.

شیخ قاووق تاکید کرد، بحران اقتصادی و معیشتی که لبنانی‌ها از آن رنج می‌برند، بدترین بحران این کشور از دهه‌های گذشته است. اکنون زمان تسویه حساب‌ها و کسب دستاوردهای سیاسی با شرط بندی روی منافع مردم لبنان نیست.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که  سوم ژانویه به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس»  و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید. 

نبیل قاووق: خون شهید سلیمانی به پایان حضور آمریکا در منطقه منجر می شود

کلیدواژه