ثور 21, 1401 08:27 Asia/Kabul
  • حمله سایبری به زیر ساخت های رژیم صهیونیستی​​​​​​​
    حمله سایبری به زیر ساخت های رژیم صهیونیستی​​​​​​​

تیم سایبری الطاهره عراق با شعار « یا لثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

حملات سایبری به گزینه ای قدرتمند و کم هزینه برای جنگ تبدیل شده اند و حملات سایبری گروههای مختلف به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و دسترسی به اطلاعات حیاتی و انتشار آنها، به فرو ریختن عظمت توخالی سایبری این رژیم منجر شده است.

به گزارش رادیو دری، رسانه های نزدیک به گروه های مقاومت عراقی خبر می دهند که ظرف یک ساعت گذشته، چهارمین حمله سایبری شدید به پایگاه رزرو سفرها در رژیم صهیونیستی رخ داده و آن را از کار انداخته است.

فعالیت شرکت حمل و نقل عمومی «Egged»، بزرگترین شرکت حمل و نقل صهیونیستی در اثر این حمله سایبری متوقف شد، و امکان ثبت نام برای محموله های جدید به حالت تعلیق درآمد.

همچنین امکان پرداخت با کارت های اعتباری در سیستم راه آهن رژیم صهیونیستی تا اطلاع ثانوی، متوقف شد.

این چندمین حمله گسترده سایبری به وب سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی ظرف هفته های اخیر است و در اقدامی مشابه، حمله ای سایبری در 20 آوریل، موجب توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

چند روز پیش از آن، هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم حمله کرده و این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه 9) را از دسترس خارج کرده بودند.

در آن حملات نیز شعارهای «لبیک یا قدس»، «یالثارات الحسین»، «لبیک یا حاج قاسم» و «لبیک یا ابومهدی» همراه با این عملیات هکری در شبکه های اجتماعی عراقی منتشر شد.

برخی منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داد. شبکه 9 تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی از دسترس خارج شد.

حمله سایبری به رسانه های خبری رژیم صهیونیستی با شعار «لبیک یا قدس»

کلیدواژه