سرطان 31, 1401 11:21 Asia/Kabul
  • حماس: صهیونیست ها هرگز موفق به یهودی سازی قدس نخواهند شد
    حماس: صهیونیست ها هرگز موفق به یهودی سازی قدس نخواهند شد

سخنگوی جنبش حماس گفت، دستور تخریب خانه های فلسطینیان و جلوگیری از ساخت و ساز در قدس، هرگز نخواهد توانست آثار و نشانه های تاریخی و اسلامی آن را از بین ببرد.

رژیم اسرائیل در سالهای گذشته بسیاری از اراضی فلسطینیان را در کنترل خود درآورده و با ویران کردن مقبره ها به دنبال ویرانی هویت عربی-اسلامی و در نهایت صهیونیست سازی آنها است.

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه درباره شهر قدس گفت، اقدام رژیم اشغالگر در صدور ده ها فرمان تخریب و جلوگیری از ساخت خانه ها و تاسیسات شهری در قدس اشغالی در روزهای گذشته و قصد اشغالگران برای گسترش این اقدامات، جنایت جدید صهیونیست ها و جنگی آشکار ضد موجودیت فلسطینیان در این شهر مقدس است.

حماده تصریح کرد، رژیم اشغالگر هرگز موفق نخواهد شد فلسطینیان را در برابر عمل انجام شده قرار دهد و آثار تاریخی قدس را از بین ببرد.

سخنگوی حماس تاکید کرد، شهر قدس به طور کامل سرزمینی فلسطینی است و اشغالگران هیچ حاکمیتی در آن ندارند و ملت مقاوم و پایدار فلسطین در سرزمین خود ثابت قدم خواهد ماند و با این جنگ دیوانه وار با همه امکانات خود مقابله خواهد کرد، هرچقدر آمریکا تلاش کند بر جنایت های اشغالگران سرپوش بگذارد، تلاشی که در بیانیه «جو بایدن» رییس جمهوری آمریکا و «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجلی یافت و جامعه بین الملل آن را به نظاره نشست.

رژیم اسرائیل با تخریب منازل فلسطینی ها و احداث شهرک‌های صهیونیست‌ نشین در زمین آنها درصدد تغییر ساختار جغرافیایی و بافت جمعیتی مناطق فلسطینی و صهیونیستی سازی این مناطق است.

حماس: اسرائیل با چراغ‌ سبز آمریکا به‌ غزه حمله کرد  

کلیدواژه