میزان 23, 1401 19:46 Asia/Kabul
  • تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت تا پایان اشغالگری
    تاکید جهاد اسلامی فلسطین بر ادامه مقاومت تا پایان اشغالگری

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری عملیات قهرمانانه یک جوان فلسطینی را در شمال رام الله تبریک گفت و تاکید کرد ؛اقدامات مقاومت تا پایان اشغالگری ادامه خواهد داشت.

 «قیس عماد الشجاعی» جوان فلسطینی امروز شنبه به ضرب گلوله اشغالگران به اتهام تیراندازی به طرف شهرک بیت ایل در شمال رام الله، به شهادت رسید.

به گزارش  رادیو دری، «طارق عزالدین» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری رود اردن، برادامه اقدامات مقاومت تا پایان اشغالگری تاکید کرد و بر شهدای دلاور فلسطین و مقاومت مردمی که با روح و جسم پاک خود از سرزمین و اماکن مقدس فلسطین دفاع می‌کنند، درود و رحمت فرستاد.

عزالدین از ملت فلسطین خواست تا از ساکنان قدس، شعفاط، نابلس، جنین و کل کرانه باختری حمایت و درگیری‌ها را در نقاط تماس تشدید کنند تا جبهه حامی و پشتیبان رزمندگان مقاومت در کرانه باختری قهرمان شکل گیرد.

گفتنی است؛ قدس اشغالی و نواحی اطراف آن از شنبه گذشته تاکنون شاهد محاصره رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه شعفاط است. روز گذشته (جمعه )هم  بر اثر یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، دو فلسطینی که یکی از آن‌ها پزشک بود به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

عضو جنبش مقاومت اسلامی لبنان: مقاومت تنها راه پیروزی ملت فلسطین است

کلیدواژه