عقرب 09, 1401 12:14 Asia/Kabul
  • نعیم قاسم: بدون شلیک یک گلوله، حق خود را پس گرفتیم
    نعیم قاسم: بدون شلیک یک گلوله، حق خود را پس گرفتیم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت، بدون شلیک حتی یک گلوله، از طریق همکاری دولت، ارتش، مقاومت و مردم توانستیم حق خود را از دشمن پس بگیریم.

«میشل عون» رئیس جمهور لبنان شامگاه پنجشنبه  با نسخه نهایی توافق مرزبندی دریایی با فلسطین اشغالی موافقت کرد.

روزنامه اینترنتی رای الیوم روز دوشنبه در گزارشی نوشت، شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت، بیروت در مذاکرات ترسیم مرز‌های دریایی با اسرائیل، پیروزی بسیار بزرگی کسب کرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود، پیروزی بزرگی که در عرصه دریایی، گازی و آب‌های کشور کسب شد، در دوره ریاست جمهوری "میشل عون" با همکاری ارتش، مردم، مقاومت و همبستگی مردمی صورت گرفت.

نعیم قاسم تاکید کرد، در تاریخ درگیری و نزاع‌ها بی سابقه است که کشور ضعیف‌تر در مقایسه با دشمن، بتواند در کنار مقاومت قهرمان خود و ملتی متحد، ضد رژیم صهیونیستی و آمریکا پیروز شود و حقوقش را بازپس بگیرد.

نعیم قاسم گفت، این نخستین بار است که به استفاده از قدرت تهدید می‌کنیم و نتیجه آن را به دست می‌آوریم؛ بدون اینکه حتی یک گلوله شلیک کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این که تجربه راهبردی بین مقاومت و حکومت برای رسیدن به حقوق کشور داشتیم، تاکید کرد، مقاومت بخش جدایی ناپذیر از حیات لبنان، حال و آینده کشوراست.

لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر منطقه‌ای به مساحت ۸۶۰ کیلومتر مربع در دریای مدیترانه که دارای منابع نفتی و گازی است، اختلاف‌نظر داشتند.

میشل عون دولت لبنان را مستعفی اعلام کرد

کلیدواژه