عقرب 15, 1401 16:48 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی مردم فلسطین را به حمایت از مقاومت فراخواند
    جهاد اسلامی مردم فلسطین را به حمایت از مقاومت فراخواند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، شهادت جوان ۱۸ ساله در رام‌الله، آتش انتفاضه را در سراسر کرانه باختری شعله‌ورتر می‌کند.

نظامیان صهیونیست شب گذشته( شنبه) یک جوان فلسطینی به نام «مصعب محمد نفل»(۱۸ ساله) را به بهانه پرتاب سنگ به سمت اتوبوس شهرک‌نشینان صهیونیست در نزدیکی روستای سنجل در شمال رام‌الله، به شهادت رساندند.

به گزارش رادیو دری، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یک شنبه در بیانیه‌ای، با محکومیت ترور«مصعب محمد نفل» جوان 18 ساله فلسطینی اعلام کرد،  جنایت اعدام مصعب در ادامه سیاست تروریستی رژیم اشغالگر قدس برای هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه و تلاشی بیهوده برای ترمیم چهره این رژیم است.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است، این خون‌های پاک به آتشی برای انقلاب تبدیل شده و آتش انتفاضه را در سراسر کرانه باختری رود اردن شعله‌ورتر خواهد کرد.

 جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه همچنین مردم فلسطین را به حمایت از مقاومت با هدف مقابله با دشمن صهیونیستی در تمامی میادین فراخواند.

در روزها و هفته‌های اخیر حملات نظامیان صهیونیست ضد فلسطینیان شدت گرفته است و نظامیان صهیونیست در بسیاری از موارد با شلیک مستقیم گلوله فلسطینیان را هدف قرار می‌دهند.

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است

کلیدواژه